2000 Affischramar på elskåp

Vill du nå ut med ditt evenemang i alla stadsdelar i Stockholms innerstad ska du välja att synas i våra Affischramar på elskåp.

  • Ramarnas yttermått mäter ca 500 x 700 mm
  • Affischens synliga exponeringsyta mäter 408 x 646 mm
  • Placerade på elskåp, företrädesvis parvis i Stockholms innerstad
  • En standardserie omfattar 100 tavlor
Offertförfrågan

2500 Kulturtavlor

Vill du placera ditt budskap lite högre upp ska du välja våra
Kulturtavlor.

  • Affischens synliga exponeringsyta mäter 700 x 1000 mm
  • Dubbelsidiga och pryder lyktstolpar (ofta parvis) i Stockholms inner- och ytterstad.
  • En standardserie omfattar 100 tavlor
Offertförfrågan

225 Evenemangsbanér

Evenemangsbanér är vårt mest exklusiva format. Stora rektangulära textilbanér som synliggör ditt budskap högt monterade på lyktstolpar med belysningsgaranti på flera av innerstadens mest vältrafikerade trafik- och gångstråk – Norrtull, Skeppsbron, Sturegatan och Skanstull är några exempel.

  • Evenemangsbanér har formatet 800 x 3000 mm
  • Över 600 000 kontakter varje vecka
Offertförfrågan

100 Stortavlor

Vill du komma upp i format ska du välja våra exklusiva Stortavlor som är placerade på strategiska platser runt om i Stockholms innerstad.

  • Tavlorna mäter från:
    Stortavla Mellan: 1400 x 2000 mm
    Stortavla Mix: 2100 x 2000 mm samt 2800 x 1000 mm
    Stortavla Maxi: 2800 x 2000 mm
    Stortavla Långsmal: 4200 x 1000 mm
  • En standardserie med Stortavlor omfattar 10 ytor
  • De mindre ytorna Poster mäter 700 x 1000 mm

Stortavlorna finns jämnt fördelade över Stockholms innerstad på adresser som Sankt Eriksplan, Hantverkargatan, Folkungagatan, Sankt Eriksgatan, Vasagatan vid Centralen, Valhallavägen, Fältöversten, Liljeholmsbron, Rörstrandsgatan, Hornstull med flera.

Offertförfrågan

Mobilannonser

Nå ut till drygt 410 000 kulturintresserade stockholmare, som i snitt tillbringar drygt 5 minuter per besök, via mobilannonsering i Aftonbladet Kultur. Bannern med måtten 320 x 320 pixlar exponeras på startsidan, artikel- och rubriknivå har minimum 20% Share of Voice. I priset ingår produktion, byte av banner en gång per vecka och länkning till valfri URL.

Offertförfrågan

”Vårt mål är att alla stockholmare ska ha sett Gröna Lunds budskap 3 gånger på 3 plattformar. Det jag sett på Facebook eller på Youtube ska jag också kunna titta upp och se ute i min närmiljö. Kulturreklams lyktstolpar och elskåp erbjuder oss just det. Det blir en snygg budskapsrepetition som inte går att få någon annanstans”

Robin HallbergPartner, The Amazing Society

Cirka 20% av besökarna till Gröna Lunds konserter kommer för att de sett affischerna på stan