Affischramar på elskåp

Vill du nå ut med ditt evenemang i alla stadsdelar i Stockholms innerstad ska du välja att synas i våra Affischramar på elskåp.

  • 2 000 st jämnt fördelade på kvartersnivå över stan – det innebär i snitt två st affischramar per kvarter.
  • Placerade på elskåp, företrädesvis parvis i Stockholms innerstad
  • Ramarnas yttermått mäter ca 500 x 700 mm
  • Affischens synliga exponeringsyta mäter 408 x 646 mm
  • En standardserie omfattar 100 tavlor
Offertförfrågan
Affischramar

Kulturtavlor

Vill du placera ditt budskap lite högre upp ska du välja våra
Kulturtavlor.

  • 2 500 st utmed vältrafikerade gator, leder och torg i Stockholms inner- och ytterstad
  • Dubbelsidiga och pryder lyktstolpar, oftast parvis
  • Affischens synliga exponeringsyta mäter 700 x 1000 mm
  • En standardserie omfattar 100 tavlor
Offertförfrågan

Evenemangsbanér

Evenemangsbanér är vårt mest exklusiva format. Stora rektangulära textilbanér som synliggör ditt budskap högt monterade på lyktstolpar med belysningsgaranti på flera av innerstadens mest vältrafikerade trafik- och gångstråk – Norrtull, Skeppsbron, Sturegatan och Skanstull är några exempel.

  • 225 st placerade på huvudstråk inklusive stadens infarter
  • Evenemangsbanér har formatet 800 x 3000 mm
  • Över 600 000 kontakter varje vecka
Offertförfrågan

Stortavlor

Vill du komma upp i format ska du välja våra exklusiva stortavlor. Tavlorna mäter:

  • Stortavla Maxi:  2800 x 2000 mm  ||  2100 x 2000 mm  ||  4200 x 2000 mm
  • Stortavla Mellan:  1400 x 2000 mm  ||  1180 x 1750 mm
  • Stortavla Långsmal:  4200 x 1000 mm  ||  2800 x 1000 mm
  • Fördelade över innerstaden på strategiska platser som St Eriksplan, Hornstull, Folkungagatan, Vasagatan/Centralen, Fältöversten, Rörstrandsgatan mfl.
  • En standardserie med omfattar 10 stortavlor men kan varieras
Offertförfrågan

Poster

Affischplatser i klassiskt 700 x 1000 mm-format runt om i Stockholms innerstad. Postertavlornas placeringar är jämnt fördelade över stadsdelarna på adresser som t ex Strandvägen, Sveavägen, Valhallavägen och S:t Eriksgatan.

Offertförfrågan

”Vårt mål är att alla stockholmare ska ha sett Gröna Lunds budskap 3 gånger på 3 plattformar. Det jag sett på Facebook eller på Youtube ska jag också kunna titta upp och se ute i min närmiljö. Kulturreklams lyktstolpar och elskåp erbjuder oss just det. Det blir en snygg budskapsrepetition som inte går att få någon annanstans”

Robin HallbergPartner, The Amazing Society

Cirka 20% av besökarna till Gröna Lunds konserter kommer för att de sett affischerna på stan