Skip to main content

2000

Affischramar

2500

Kulturtavlor

200

Evenemangsbanér

100

Stortavlor

Nu finns vi också i Malmö

Det populära affischeringssättet som funnits i bland annat Berlin, Amsterdam och Bryssel sedan decennier och i Stockholm sedan 2012 finns nu även i Malmö tack vare ett samarbete med bland andra E.ON, Malmö stad, Fastighetsägare BID Sofielund och Fastighetsägare BID Möllevången.
Exponeringsmöjligheten är öronmärkt för i första hand kultur men även för idrott och aktiviteter riktade mot barn och ungdomar.

  • Affischramarnas yttermått mäter ca 500 x 700 mm
  • Affischens synliga exponeringsyta mäter 408 x 646 mm
  • Affischramarna är monterade på elskåp på Möllevången och i Sofielund
  • En standardserie omfattar 25 ramar

Vill du också nu ut med ditt evenemang? Skicka en offertförfrågan eller slå oss en signal på 040-653 10 00 så berättar vi mer.

Offertförfrågan

“I dagsläget hjälper Kulturreklam ca 250 kunder per år med att nå ut med sina budskap i offentlig och redaktionell miljö. Kunderna utgörs av allt från stora arrangörer som Gröna Lund och Live Nation till mindre kulturutövare. Runt om i Stockholm sätts det upp cirka 30–35 000 affischer i ramar på elskåp, 40–45 000 kulturtavlor på lyktstolpar, 2 000 evenemangsbanér och 2 500 stortavelmotiv per år, liksom att ett knappt hundratal digitala bannerskampanjer publiceras rikstäckande på Aftonbladet Kultur.”

”Vi tar hand om hela produktionskedjan från det att du som kund laddat upp ditt original tills vi plockar ned dina affischer och skickar dem till återvinning.”